"Bądź kumplem, nie dokuczaj" - kampania społeczna Cartoon Network

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
14 grudnia 2020
Drodzy uczniowie!
 

Rozpoczęła się 6. edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, której celem jest promowanie życzliwych postaw i przeciwdziałanie dokuczaniu. Jej ambasadorem został Kamil Stoch.

 
Kamil Stoch zaprasza do Klubu Kumpli!

„Dobro powraca – z tym przekazem chciałbym dotrzeć do każdej miejscowości, do każdej szkoły, do każdego dziecka” – mówi Kamil Stoch, który został ambasadorem 6. edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. Akcja ma na celu promowanie koleżeńskich zachowań i przeciwdziałanie dokuczaniu. 

 Z przyjemnością dołączyłem do grona ambasadorów kampanii Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”! Wartości takie jak życzliwość i fair-play są mi szczególnie bliskie. Od kiedy pamiętam, kierowałem się nimi zarówno w sporcie, jak i w życiu. Dobro powraca – z tym przekazem chciałbym dotrzeć do każdej miejscowości, do każdej szkoły, do każdego dziecka. Apeluję do nauczycieli, opiekunów i rodziców: bądźmy w jednej drużynie, wspólnie realizujmy odpowiedzialną misję szerzenia wzajemnego szacunku – komentuje skoczek narciarski. 

ZDOBĄDŹ CERTYFIKAT „KLUBU KUMPLI”

Jeżeli Wasza klasa bierze udział w akcji Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, przyślijcie nam opis lub zdjęcie wykonanej pracy. Ważne, żeby powstała ona na podstawie materiałów ze strony kampanii. Aby otrzymać certyfikat „Klubu Kumpli”, należy wysłać opis lub zdjęcie pracy na adres: klubkumpli@turner.com

 
Kampania potrwa do 20 grudnia. 
Po szczegółowe informacje oraz chęć udziału w kampanii proszę zgłaszać do psychologa szkolnego. 
 
Zapraszam do obejrzenia poniższego spotu kampanii oraz zapoznania się z kodeksem kumpla.
 
https://www.youtube.com/watch?v=LxjpAJqTB1E&feature=youtu.be
 
Patrycja Wierzbicka-Kucharek

Pliki do pobrania