"Bądź kumplem, nie dokuczaj" - kampania społeczna Cartoon Network
Rozpoczęła się 6. edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, której celem jest promowanie życzliwych postaw i przeciwdziałanie dokuczaniu. Jej ambasadorem został Kamil Stoch.
„Dobro powraca – z tym przekazem chciałbym dotrzeć do każdej miejscowości, do każdej szkoły, do każdego dziecka” – mówi Kamil Stoch, który został ambasadorem 6. edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. Akcja ma na celu promowanie koleżeńskich zachowań i przeciwdziałanie dokuczaniu.
ZDOBĄDŹ CERTYFIKAT „KLUBU KUMPLI”
Jeżeli Wasza klasa bierze udział w akcji Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, przyślijcie nam opis lub zdjęcie wykonanej pracy. Ważne, żeby powstała ona na podstawie materiałów ze strony kampanii. Aby otrzymać certyfikat „Klubu Kumpli”, należy wysłać opis lub zdjęcie pracy na adres: klubkumpli@turner.com
Pliki do pobrania
Kodeks Kumpla (206.38 KB)